életrajz
1966-ban született Budapesten, 1985-ben érettségizett az Eötvös József gimnáziumban. 1986-ban nyert felvételt a Magyar Iparművészeti Főiskolára (a MOME jogelődje), ahol egy éves, azidőben kötelező, sorkatonai szolgálatot követően 1987-ben kezdte meg tanulmányait. 1991-ben szerezett főiskolai diplomát, majd a Mesterképző Intézetben egyetemi MA diplomát 1993-ban.
1993 óta folyamatos, aktív grafikai tervező és alkotó tevékenységet folytat. Pályája első szárnypróbálgatásainak időszaka a GGK nemzetközi kommunikációs ügynökséghez kötődik, mely a rendszerváltást követő gazdasági átalakulás első éveinek egyik legprogresszívebb szellemiségű műhelye volt. Világmárkák (Volkswagen, IBM, Pepsi) mellett a hazai gazdaság akkor feltörekvő élvonalának (Matáv, Zwack, MOL) kommunikációs aktivitásának vizuális alakításában vett részt art directorként. Emellett szabadúszóként rendszeresen volt résztvevője tervezői pályázatoknak független praxisa megalapozásának céljából.
1999-ben alapította meg a Stalker Studio-t, mely önálló grafikai és design tervező irodaként kezdte meg működését és rövid időn belül a kétezres évek első évtizedének egyik meghatározó magyarországi grafikai stúdiójává vált. Ebben az időszakban első sorban nagy volumenű, komplex, főleg kulturális orientációjú intézményi arculattervezési programok irányítása alkotta tervezői tevékenysége fókuszát. Ezek közül kiemelendő a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem, a Budapest Európai Kulturális Fővárosa pályázata, a Magyar Állami Operaház, a Magyar Nemzeti Galéria, illetve a Budapesti Design Hét arculatának kialakítása.
Jelentős ezeken felül a Magyar Televízió m1 és m2 csatornája számára készített vizuális program, melynek kidolgozásáért Kamera Hungária és Arany Rajzszög díjban részesült 2000-ben és 2002-ben. A mozgóképes felületek mellett egyéb média területeken, többek közt a nyomtatott sajtó terén végzett további tervezői tevékenységei közül megemlítendő a HVG magazin 2010-ben történt tipográfiai megújítása.
Számos kiállítás grafikai tervezőjeként hosszú időn át tartó együttműködés alakult ki az Iparművészeti Múzeummal és a Nemzeti Galériával, de tervezett kiállítás arculatot a Szépművészeti Múzeum számára is.
A 2010-es évektől tervező tevékenysége fokozatosan a könyvtervezés irányába fordult. Elsősorban építészeti témájú könyvek alkotják a többségét a mára harminc darabot is meghaladó általa tervezett kötetnek. Munkái négy alkalommal érdemelték ki a Szép Magyar Könyv díjat. Említésre leginkább érdemes Ferkai András Molnár Farkas, Szabó Levente Bán Ferenc, vagy Somogyi Krisztina Golda János monográfiája.
A Nemzeti Galéria arculattervéért 2012-ben Magyar Formatervezési Díjat kapott, 2008-banaddigi tervezői munkássága elismeréseképp Ferenczy Noémi-díjban részesült.
Pályája során mindvégig nagy hangsúlyt fektetett a szakmai közéletben való aktív részvételre. Szervezeti tagságai (MAOE, MKISZ, ART) mellett rendszeresen vesz részt szakértő zsűrikben, kuratóriumokban. Számos alkalommal volt tagja a Formatervezési Díj, illetve a Design Menedzsment Díj bírálóbizottságának, ahogy 2009 és 2012 között a Moholy-Nagy Formatervezési Ösztöndíj kuratóriumának is. Rendszeres design tanácsadói szerepei közül érdemes megemlíteni a Pannonhalmi Apátság és a Magyar Tudományos Akadémia arculati programjaiban vállalt szakértői közreműködését.
Munkáival rendszeresen szerepel kiállításokon. A Graphifest keretében az Arany Rajzszög, valamint a Magyar Tervezőgrafikusok és Tipográfusok Társasága kiállításai, a Nemzeti Szalon, illetve a Tervezőgrafikai Biennálék mellett felkért, meghívott résztvevője Mirko Ilić Tolerance Projectjének, nemzetközi plakát vándorkiállításnak és gyűjteménynek.
2008-ben kezdte oktató tevékenységét a MOME Tervezőgrafika szakának adjunktusaként. Kezdettől küldetésének tekintette a képzés szemléleti megújítását. Erre 2015-től a Tervezőgrafika tanszék vezetőjeként nyílt szélesebb lehetősége, melynek keretében a teljes képzési szerkezetre kiterjedő, átfogó és mélyreható reformot sikerült végrehajtania. Az oktatási tartalom megújított rendszere strukturált szakmai készségekre épülő módon tudatosan a társadalmi kérdések, illetve a műfaj autonóm kiterjesztésének irányába mutat.
2020-ban docensi címet szerzett, 2021-ben habilitált, sikeres pályázata nyomán 2023-ban kapta meg egyetemi tanári címét. 2021-től a MOME Média Intézetének igazgatója. A Doktori Iskola témahirdető témavezetője, 2023-tól a Multimédia művészet tudományág törzstagja.
2020 óta vesz részt a Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság Művészeti Bizottságának munkájában. Előbb szakértőként, majd 2023-tól a bizottság állandó tagjaként a multimédia tudományterület képviseletében.
Az elmúlt évtized során oktatói tevékenysége nemzetközi téren is kiszélesedett. Több alkalommal tartott workshopokat, előadásokat a norvég University of South-Eastern Norway meghívására, oktatott Izraelben és az Egyesült Államokban. Több nemzetközi Oktatási és kutatási együttműködésben vett részt. A már említett norvég USN valamint a MOME Design Intézetének Future Traditions programja mellett az amerikai Maryland Institute College of Art, illetve a MOME EcoLab közös fejlesztésében létrejött Branding for Social Impact kutatási és oktatási együttműködésnek is résztvevője volt. Ennek keretében tartott előadást 2018-ban a MICA Center for Social Design és az AIGA (American Institute of Graphic Arts) felkérésére.